16.7.09

Semalam dan hari ini.

salam.

semalam boleh dikira hari bertuah jugakla. dari pagi sampai ke malamnya. berikut adalah kisah-kisah yang sempat berlaku pada semalam:
  1. (pagi) merempit ke subang dengan pantas dan bergaya tanpa terlibat dengan eksiden dengan mana-mana makhluk. aku dah perasan macam rossi jawa je.
  2. (tengahari) dibelanja makan tengahari oleh client(abg ayob). kenyang beb!
  3. balik makan, sampai opis client dan turun kereta, aku perasan ade orang dalam kereta sebelah. rupa-rupanya 3 orang gadis cun. aku jalan sikit dan sempat toleh ke belakang. salah sorang daripada 3 gadis tu melambai tangan(tata) kat aku sambil tersenyum manis. aku pun membalas senyuman tersebut. wah, romantisnya~
  4. (petang) tengok Transformers: revenge of the fallen. AAAAAAAA....teruja, seronot, sedih, geli aku tengok cerita ni. manyak syok wooo!! rasa mau tengok lagi. kan bagus kalau aku ada Ironhide sendiri. boleh lanyak kereta otek.
  5. (malam) tengok Public Enemies. syok! hampir menyerupai cerita The Untouchable. banyak tembak-tembak, darah sana sini, siap pecah perut & kepala. peh! siapa yang ahli gengster @ yang suka cerita gengster, kena tonton bersama ketua kampung anda. jangan lupa bawak pistol. kot-kot keluar panggung terus nak praktikal ke.
  6. (tengah malam) tidur lena dengan perut yang kenyang. tapi tetap tak gemuk.

hari ini? sambung menaip esok...

4 comments:

sri said...

ishh bosannyer baca blog ko ni??bila ko nk citer pasal bawak caca gi jln2 naik moto..

AjuA said...

bestnye hari ko. siap tgk wayang. hmm.. bila mau tgk konsert search plak.. hahah

nasya naim said...

::ayusssss...cr guf nampak..hahhaha..bila nak blanja aku ngan p ni???::

Kurusdopoulous said...

cuci mata saja. sejak menduda ni,terasa rajin plak nelihat gadis-gadis. hehe. blanja lenkali. pospont.