29.7.09

Hari Menuntut Bela.

pada pukul 2 petang di tarikh keramat 1 Onggos nanti, bakal berlangsung senaman bebas di sepanjang jalan antara Sogos, Mesjid dan Sapar Nesi ke Vistana Viagara. pelbagai acara yang bakal berlangsung diantaranya main baling-baling, tendang sampai lepas, hayunan tangan kosong dan lari beratus meter.

dikatakan banyak kontinjen sukan ternama bakal menyertai senaman bebas ini seperti kontinjen dari eFaRyU yang terkenal dalam acara tembak gas pemedih mata siapa paling jauh dan pukul orang pakai belantan sampai lembik. kontinjen OTEK juga dikatakan bakal menyertai yang dimana ramai atletnya memegang rekod acara rasuah dibawah meja, rasuah dijalanraya dan rasuah diselit di buku saman. penganjur menggangarkan lebih kurang 100,000 atlet yang bakal menyertai senaman bebas ini.

senaman bebas ini bakal berlangsung selama setengah hari dan menurut penganjur, mungkin akan berterusan selama sebulan jika sambutan yang diterima dari orang ramai menggalakkan. penganjur berharap agar orang ramai turut menyertai dan memeriahkan lagi senaman ini. jangan malu dan segan. jika segan, ajak sekali ketua kampung, adun, jiran setempat, pemandu bas dan mat rempit yang mati segan hidup tak mau tu pada hari tersebut.

sekian, terima kasut<-- ihsan dari orangjahat.

7 comments:

orangjahat said...

ketua kampung - absent.
adun - absent.
ahli parlimen - absent.
ulama - absent.

abes sapa yang tinggal?
amilin yang di kerah menjadi babi untuk kepentingan politik masing2.

demokrasi = agenda gereja greek.
sampai mampus islam takkan menang melalui jalan ini.

sekian,
terima kasut.
:)

Kurusdopoulous said...

eikong datang kot. takpun pakistan. siapa yang rasa kewajiban kita menuntut keadilan mesti turun. kenapa nak ikut tuntutan seseorang? dia dan kita pun sama manusia. makan tempe rasa tempe. makan penerajang pun rasa sakit. habis, makan apa yang rasa lain?

sekian,
terima selipar.

LezA said...

mkn Laksa rase sedap! hikhikhik..

Kurusdopoulous said...

leza: nak sikit laksa ko. laksa aku dah tinggal kuah je.

LezA said...

hekhekhek.. sbok jew! dh abes tu gi la cedok len.. dlm pinggan org gk die nk! tepuk dahi kang!!

orangjahat said...

demokrasi bukan jalannya!
islam tersebar luas sebelum ni bukan dengan demokrasi.

tapi dengan demokrasi la ISLAM jatuh.
dengan demokrasi la umat islam jd SUNDAL gila harta!

p/s: Makan rasuah je rasa lain. sbb skang ni, collector2 LESEN2 KEWANGAN DAN LESEN KELAS F sibuk carik yaacob sapari si keadilan babi nak jilat project! SIAL BABI GAMPANG SAPA PUNYA KERJA!! ki ki ki ke ape ntah nama dia!

Kurusdopoulous said...

ki ki ki kitaro si SB.