23.2.09

hari ini

salam

sudah 3 bulan aku bekerja sendiri. walaupun sekejap, banyak pengalaman yang sudah aku dapat. beberapa perkara sudah aku recognized sebagai kelemahan yang perlu diperbaiki untuk berjaya. aku sudah wujudkan perancangan untuk berubah sebagai azam aku yang utama untuk tahun 2009 ini.

namun, realitinya bukan seperti yang dijangka. memang diakui terlalu sukar untuk berubah dari A ke B. tapi ini sudah aku jangkakan. helahnya cuma sabar & teruskan usaha untuk memperbaiki kelemahan yang ada.

rupanya memang sukar bekerja sendiri. segala jenis daya sememangnya diperlukan untuk berjaya. nak cari job sudah jadi satu hal. menyelesaikan job satu hal lagi. payment pun satu hal lagi. itu tak termasuk dengan kerenah yang boleh menjadi beban yang terpaksa(sengaja) ditampung. yelah. customer is always right. nanti aku tempelkan beberapa job & artwork untuk tatapan korang semua. mana la tau kot-kot ada yang berminat nak gunakan khidmat yang aku ada. promote! promote! hehe.

No comments: