26.11.11

Babysitting di TGV

Taklah meletihkan rupanya menjaga 5 orang kanak-kanak ketika di luar kawasan kawalan aku seperti yang berlaku errr....bulan lepas rasanya....aku lupa bila. Aku bawa diorang pi tengok Real Steel


robot bertinju

di TGV Bukit Raja. Ini tiket-tiket kami ber-6 (5 kanak-kanak dan seorang remaja- hihi~).


Berbekalkan popcorn, nugget dan air, diorang semua jadi budak yang baik dan dengar kata. Semua duduk diam dan membuatkan aku tenang sambil menonton filem sehingga tamat. Keluar panggung, sambil menunggu akak aku amik diorang, aku sebagai pakcik yang hensem, belanja diorang aiskrim McD.

gumbira bukan main

Bagi aku ini praktikal aku untuk menghadapi keadaan masa akan datang. How to deal Muaz and otherssssss(ramainya) when we going somewhere. Nampaknya semua berjalan dengan lancar dan aku harap bila tiba masanya, semuanya baik-baik sahaja. Tak gitu cik D?

4 comments:

DyanaYunus said...

gitu gitu. ahahaha. wahhh, othersssss? meletupsss! ;) insyaAllah ye cik abg. kupu kupu selalu bertandang, awak bila nak masuk meminang? keh keh keh

Kurusdopoulous said...

peh peh. berpantun nampaknya. goreng keledek dengan kentang, insyaAllah saya akan datang meminang. :D

DyanaYunus said...

manis sungguh gula perang, lambat nanti dikebas orang.

Kurusdopoulous said...

buai laju-laju sampai pokok sena, insyaAllah ada jodoh takkan ke mana.